熱門文章

2013年5月11日 星期六

朋友分享的男女大不同~骨肉不用爭,因為你們需要的是........

>>之前已說報了上堂,原來是查「創世紀」。
前幾日講有關神造阿當和夏娃。
當然是有關骨中之骨肉中之肉。
昨天就看到去了星加坡的友人Johnson分享,說是他在車上聽到的,在此與大家分享。


好好笑的溝通遊戲(Part I):

女:我同事讓個九月大假出來。
男:下,咁其實六月仲去唔去旅行?我剛剛才向HR 申請到6月個幾日假,妳唔去我就取消個幾日假啊。
女:唔係,我只不過放少一個星期調去之後放姐,無影響ga。
男:咁即係妳會放邊幾日假?
女:唔係,都會去到,我只不過打算係調走一個星期去九月咁九月個大假可以長D姐。
男:咁其實即係邊幾日妳會放?
女:其實無影響ga,你照羅果幾日假咪得囉。
男:妳可唔可以話比我聽即係由幾時放到幾時?
女:唔係...
男:hey hey hey hey 唔好唔係住,我只不過係想知即係邊日至邊日,等我好預 D。
女:其實真係無影響。
男:其實妳可唔可以真係話比我知 exactly 妳邊日放姐?
女:3號囉。
男:咁幾多號放完?
女:放一個星期。
男:咁即係幾多號啊..
女:10號囉。
男:噢。咁我可以照羅6號至10號既AL。

錄到音就正喇!!!

好好笑的溝通遊戲(Part II):
(承接 Part I)
男:既然定左邊幾日假咁就買得機票。
女:仲未得住。
男:o下,點解?
女:因為仲未 firm 實六月個假調唔調到。
男:o下,又話同事肯同妳調既?而家仲唔買機票再遲D買好貴 gor bor。
女:唔係,只不過係9月同11月對調je。
男:o下,咁幾時知道調唔調得到?
女:o下,無咁快 gor bor。
男:o下,咁大概可以幾時知?
女:無咁快gor bor。
男:咁大概呢?
女:呢個禮拜都應該唔得,都未找到人來調。
男:咁幾時先可以知道啊??
女:應該下個禮拜一二到會知。
男:OK。

待續(最終回)

好好笑的溝通遊戲(Part III - 最終回):
(承接 Part II)
男:mmm,其實妳唔係已經係個幾月前已經找人調話調唔到咩?
女:咁而家剛剛有同事突然話得嘛!
男:呢樣我知,但點解而家同事話可以同妳調都仲未 firm 得?
女:你根本完全唔明白我講緊乜。我都話我想六月放少一個星期調去九月放咁咪可以有長 D 假期可以去澳洲囉。
男:係,我明白點解妳想調假,我唔係問緊妳調假既原因,而係點解同事可以調比妳都仲未 firm 得,我只係想知呢樣姐,係咪要等老細 approve?
女:唔係!究竟你明唔明我講咩ga?
男:唔係,其實我只係想知點解有人肯同妳調但妳仲話要找人來同妳調。
女:都話係十一月同九月對調 lor!
男:o下,咁即係點?
女:即係個同事係將9月個假同我11月個假對調,咁六月咪未 firm 到囉!
男:噢,妳既意思即係因為妳只不過係拿11月來換人地既9月,所以6月其實仲未找到人調。
女:係呀!
男:咁仲找唔找到人肯同妳調6月ga,差唔多就係gor bor。
女:未知呀,所以咪話要再找人調囉。



>>我同朋友在fb說,其實兩人都無問題,只是大家想說的不同,一個要結果另一個想講中間過程。
咩原因結果都好,其實兩性之間本來就是金星和火星,骨和肉之分。
但骨和肉是同一身體,是分不開。
同時,骨和肉是需要靠血管在中間,才可以生存。
當然,這血自然是我們的主。
也因為靠著這血,骨和肉才可以串連起來,否則兩者不能各自為生。
沒有袮,人多可憐和孤獨。
>>其實這不單是戀人,人與人之間相處也一樣。
沒有袮,骨和肉互相攻擊,又如何可以生存下去。
>>願世人都珍惜身體,認識骨和血的重要性。
溝通原因,就是因為骨和肉構造本就是不一樣,要認識對方才可以活下去。
是的,骨與肉本是一體,本來就是不同,互相認識珍惜啊!
阿門~

沒有留言:

張貼留言