熱門文章

2013年6月20日 星期四

Donguri Republic 見到港版貓巴士~~~~狂呼我要影相!!!!!!!!


>>大家可明白,當我見到此貓巴士時,心情如何?!
因為人家邀請,總不成瘋了一般。
但我笑容,早早出賣自己。
連日本人見我笑個樣,都忍唔住笑。
係,多謝公關,讓我可以一見此港版貓巴士。
此刻明白,原來開心好簡單。
管你以為自己是何許人也,只要見到宮崎駿產品已經識笑。
仲要,係佢專門店。
嘩~
真係要嘩~
架貓巴士有一個人咁高,而且可以行入去,由入面望番出來,你明唔明有幾感動。
原來快樂好簡單,今日我send了十幾個msessage出去。
因為太快樂。
之後契女媽媽陳太傳短訊說,原來她在外。
唉~
一早知她在,那我就唔駛無人同我影相啊~
係,我竟然感到可惜。
大家應該明我有幾興奮。
會同日本人謂「hong kong dash~」
如果契女阿媽也在此,一定見到兩個傻的在呱呱大叫。
明天,應是她與女兒在此呱呱叫。
雖然,個人咁高既龍貓,佢屋企一早有一個。
唉~
第一次感到自己無朋友,無人幫我映相!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉~


Date 日期 : 6月21日
Venue地點 : 尖沙咀海港城LCX 19號舖Donguri Republic (去到LCX直入差不多到尾, 店舖在你的右面)

>>其實店外,仲有其他環境可以玩。
迪士尼要驚!
但好似到七月咋,希望間精品店仲有啦~

*係啊,貓巴士唔出期,但有香港兩個字,足夠你去啦~朋友說日本架貓巴士為小朋友而設,可以入去跳故只可以供小朋友入,大人得個睇字。咁大家明白,我入到
去但無得拍照,有幾想打人。仲有,香港兩個字是繁體。


*有人拍照,大家睇到架車唔大,但已足夠大家想衝入去。
*我由左邊入,邊位想入貓巴士?
*貓巴士既窗門~


*你唔會想到,這是貓巴士頭頂望出去既風光,我想大叫啊~~~~


*我老友陳太,家中一早有呢隻龍貓~你話佢係咪好幸褔?!


*點解有呢張相?因為我無人陪,無人幫我拍照,見到人家個個女仔都有人幫佢地拍照,在此刻突然發現有個伴重要~契女個阿媽,仲有小安,我好掛住你地!


 

沒有留言:

張貼留言