熱門文章

2013年2月20日 星期三

我與美食有緣5~ 終於到甜品啦! 不如吃個蛋白蛋糕先~



>>因為出太多熟食,我自己都頂唔順,都係出D甜品先。
呢個甜品焗蛋白,見到仍想食。
係,好彩我有食到。
其實甜品好早已經比人專攻,去到呢個蛋白只係剩番得少少,都比我取晒!
係,因為我好鍾意食蛋白,唔係處處食到,而且這裡有靚雪糕任取,見到又想食。
>>那幸褔的牛奶布匐,至今仍想食啊~

>>明顯呢個蛋白仍在未被人掃光前拍下。


*當然,咁靚就一定有得見,去到已被人取光!


*好重的濃厚牛奶味,五個讚的牛奶布甸。

*好外國人的橙片撻。


*另一款好鬼佬的蛋糕。

*見到呢個蛋奶,想食。

*沒有取,再去已給人取光的綠茶紅豆蛋糕。

*不用講解都知是芝士蛋糕。

*沒有吃但好想食是右邊的蘋果卷,呢D食物就只有這類自助餐才吃到。


*生果當然少不了,但我連雪糕都未食。

*幸好吃了這個心太軟,總算補番條數。


*這處的麵包有好多款,你望見都知水準高,連黑松露都有,証明無欺場。要食就要來此,無麵包店供應,是她們每天分幾次即製。


沒有留言:

張貼留言