熱門文章

2013年2月16日 星期六

我與美食有緣4~食海鮮不如食芝士~


*Photo by NORANEKO/野良貓

>>對好多人來說,或者認為去食自助餐,最好又生蠔又青口又蟹。
你問我,當然好。
但呢求自助餐吸引我唔係海鮮而係芝士。
係,係好多地方都少作賣點的--芝士。
又係個句,因為要傾計無咩食到呢處芝士,只係食了一件。
見到細佬既相,簡直嬲到---原來仲有咁多芝士可以選。
簡直令人嬲到~
其實都係講笑,因為我一直說吃得不夠,老友小安說要同我去吃多一次。
先謝過,只是想說如想食回票價,你只要食這芝士系列幾款美食,就明白要回本並不難。
事關這類芝士,如想買回家也要幾百塊就明白,不是要吃大家都吃的食物,而是要吃一些平常不會買回家的食物,一定回到本。
包括這芝士堆,是不是很「強」哩~

*這陣容食勻晒,都好夠。



*海鮮堆就是這些。

*大家愛吃的螺,極清潔。

*相信內地客會更受歡迎的小龍蝦。

*青口與蜆自然少不了!


*海鮮只要了這些,蝦也很新鮮,仲有瀨尿蝦仔。至於最右的是越南定泰國食物,OK啦!

>>到這裡,還未見熱葷啊~

Three on Canton
營業時間::早上6時30分至晚上11時
酒吧及酒廊:下午3時至凌晨1時
地址:尖沙咀海港城港威酒店 3 樓
訂座及查詢: (852) 2113 7828
*餐廳提供 Wi Fi 無線上網功能

沒有留言:

張貼留言