熱門文章

2012年10月26日 星期五

多發性硬發症是有藥醫! 請不用為我煩惱!

>>蘋果大大隻字講肥佬返香港。
真係咁簡單?
在此機構工作過的人都有驚天下之憂而憂,簡言之係唔信人唔信事。
其實新聞本應如此,你話就係?
唔求證不求真又如何當新聞?!
人家話橙係方型,麻煩請給我實物才好信,仲要有一切檢驗才好信,以免當中有誤導。
如今日睇蘋果新聞,搞到我淚如雨下。
嘩,我個病無得醫?
無錢買藥?
仲要坐輪椅?被阿媽打?
唔好講笑,原來曾有朋友想幫我去講我故事。
嘩~嚴重聲明!!!!!!
第一我未確診。
第二是我未去到坐輪椅。
第三是仲生活中今年年底前幫棉醫師出書。
第四是此病可以死,但人人總有機會死。
第五我無錢但會想辦法搵錢,搵唔到或病到死都麻煩各界友好,唔好去報紙幫我搵錢。
我最驚只係將來要人照顧,但我阿媽唔會打我,唔需要報紙訪問。

係,我咩都經歷過,人地唔找數仲要係我唔口岩,因為咁被收數公司追過,又再人地問題連廉署都見過。
咩人咩事都見過,我仍懂哭懂笑,只因明白主給我的是平安。
更困難日子,衪也沒離棄我。
更艱難日子也跑過,又不是活到今天嗎?
我身旁總有天使守候。
如不我早已被日本又或被慈善團體告。
但我從沒打算逃避責任。
只要仍在活,我也會想辦法承擔責任,大家請放心。
生命就是如此。
是我活著不是別人!
是福是樂是禍是苦也好,我們也沒白活過。
>>本來應寫壹傳媒,只可以說在港停牌,心中總是認為有更多事發生。
又如何,他已在報紙上說回家。
香港傳媒有排煩。
入電視買電台?不要緊,反正他是肥佬黎。

沒有留言:

張貼留言