熱門文章

2012年8月17日 星期五

Samsung GALAXY Note 10.1於8月16日公開發售------試過後有咩好?


>>公關公司安排,試玩了這個Samsung GALAXY Note 10.1。
按時去到,原來之前傳媒已玩過,我呢個時段有好多bloger同場。
我無自己拍照,反正公關相一定有,都係專心去玩新機。
本來以為見到三星公關,見唔到更加專心試機。
三星係我認為進取的公司,令我想起從前日本公司。
唔會放過任何機會,明知apple攏斷整個市場,一直無手軟等對手放軟一刻。
當蘋果老大有事時,一直有見其廣告。
唔會好似其他對手,要等蘋果易主才出手。
反而早一步,一直食住個市場。
於是,一接就接到市場,而家好多人,都有用GALAXY 。
所以,好想知唔靠表面而用實力爭市場的GALAXY,今次出GALAXY Note 10.1,認真為客戶設想,繼續以「實用」打市場。
都係個塊板都係將部電腦帶上身。
但user frienly之下,有多枝筆比你用。
然後隨機有photoshop,唔駛加錢已組有得用。
仲可以用機拍照,拍完執埋相電郵出街或者上blog都得。
再然後可以一個版面分砍邊用,一邊打字寫稿做相,另一邊可以同時睇戲。
我試過用兩邊,一邊開做稿另一邊睇片,流暢到。
聲畫無問題,仲內置有範本可以自己做不同書,如烹飪、旅遊等等。
預言將來大家可以自己做書,連烹飪書都得,用部機拍完相再執相,然後用範本自己打稿畫版面,做完書可以放上虛擬書司擺賣,完全不求人。
不過,想問三星我們這些人吃甚麼,連我們要做的也做了,愈來愈容易時,難怪行家愈來愈難搵食。
未完,尚可以連續通話二十小時,最強是其可以外置harddisc,如此一機在手,老細們最開心,沒有其他理由不工作。
當然,不愛用電腦螢幕的我,本來其毛病是時常熄機,要成日開燈好鬼煩。
對不起,此機尚有一function可以按了長時間開機,唔會琉熄燈。
無說話好講,如喜歡用板看戲的朋友,可以放心十分流暢而且顏色好靚。
售價我唔知貴唔貴,四千幾大把人付得起。
我只想知,從此大家是否將生活更電子化?因為呢部機加安裝就可以控制埋家中各類電器。
是否在看科幻片?
已是現今世界發生的事。
全件事最令我不明是這類電腦版的興起。
從前不是要細不要大?
現在大家一人一版在街上玩,令我重新思考,原來大細都唔係問題。
遲d會唔會同樣機能,用部電話有齊咁多function?
期待!!!!

沒有留言:

張貼留言