熱門文章

2014年10月22日 星期三

近期好戲~“LET'S BE COPS”《我要做差佬》你叫我點寫啊~ 笑到標汗! 《史密夫決戰史密妻》賣座編劇 x 《獸身戇男》瘋癲導演

>>已經成個星期仲上?
上,真係好好睇~
但你叫我點寫?
真係好難寫~
好睇到暈!唔駛用腦又講出而家年青人想法。
雖然由一班老人家去演,但佢地又做到啊~
點寫?主角可以扮差人,你叫人點啊~
如果你有份坐,呢套係好好幻想電影。
如你你安坐家中,那呢套唔駛惹官非,完全由主角代入去扮差人。
真係好好睇,而且,最好係戲院睇,唔駛驚被人掟野,又可以指住人笑。
係,我由頭笑到尾。
只係唔想害電影公司,至今先叫大家去睇。
唉~好戲,可惜而家上!
>>一提大家,冒警係要比人拉~
睇戲無事。
 
《我要做差佬》Let's Be Cops 《史密夫決戰史密妻》賣座編劇 x 《獸身戇男》瘋癲導演
笑到標汗 
 
喪爆兄弟 裝大頭鬼 冒警出更 捉賊亂嚟!
全美3贏 “票房 + 口碑 + 創意” 進擊笑片王
《史密夫決戰史密妻》賣座編劇 x 《獸身戇男》瘋癲導演
《我要做差佬》Let's Be Cops
電影預告Trailer:http://youtu.be/-EMj8QCWL9I
「二十世紀福斯影片」香港榮譽發行 Distributed by Twentieth Century Fox Film HK
Casts:積克莊遜 (JakeJohnson)、戴蒙域恩(Damon Wayans Jr.)
導演 Director:Luke Greenfield 主演
級數Rating:IIB、片長 Running Time:104mins、戲院 Lineup:待定 TBC
故事簡介 Synopsis
人人都想做差佬,制服誘惑Go Go Go!「二十世紀福斯影片」榮譽發行,爆笑喜劇《我要做差佬》(Let’s be Cop)由《史密夫決戰史密妻》賣座編劇及《獸身戇男》瘋癲導演Luke Greenfield領軍,《賤鄰50》積克莊遜及「笨實笑匠」戴蒙域恩瘋狂演繹!著晒制服,上晒身;當正係差佬,惹禍上身!
兩個失意巴打,以為識得扮,扮晒差佬出席高中同學化妝Party,點知火羅爆離場!但走到街上,假差佬竟被當真漢子!可以揸住雞毛當令箭,索女自動埋身爽到爆!這些突然屬於他們的機會,令兩人把心一横,索性繼續充大頭鬼,冒警出更,橫衝直撞亂咁嚟!但人民公僕邊有咁易做,兩條茂利一個不小心捲入了黑幫搶地盤走私案件,「假戲真做」,今次唔知點甩身了!
橫衝直撞
笑到標汗
喪爆兄弟 裝大頭鬼 冒警出更 捉賊亂嚟!
全美3贏 “票房 + 口碑 + 創意” 進擊笑片王
《史密夫決戰史密妻》賣座編劇 x 《獸身戇男》瘋癲導演

 

沒有留言:

張貼留言