熱門文章

2011年12月22日 星期四

靚仔唔係大晒!費托可唔可以收聲~

我好耐無睇波,睇親都係有線。
多年無捧英超,全因費托走人仲要周圍唱,決定支持利物浦。
我明無人長勝,亦明唔可以輸打贏要。
但球員生涯原是夢,走人亦無可厚非。
但靚仔唔係大晒~何況足球場上。
波係用腳踢,唔係用口講。
或許生一代要用口去爭回自己利益,但老餅的我們,明白沒有永遠的敵人。
人都走,仲咁多野講,一副怨婦模樣,煩死人。
你走都預了被大眾棄厭,仲要講咁耐,簡直小女人到不得了!
小朋友,靚仔唔係大晒,特別得把聲的人,沒有上一代的忠厚,
難怪世界如此,又有幾叻?一人一啖口水都浸死你!


費托:利記講大話
商業電台
時至今日,關於車路士前鋒費蘭度托利斯的話題,仍然離不開前東家利物浦,就「叛徒」的指摘,「王子」作出否認:「利記班主一直講大話,隱瞞了轉會的真相。」
「利物浦球迷很遺憾至今未能知道事實的全部,如果他們知道真相,也許有截然不同的看法。」對於紅軍球迷指為「叛徒」,費托清脆否認卻欲言又止:「利物浦球迷給我留下美好回憶,我理解他們的感受,但球隊許諾的東西,沒有實現。」
「我從來沒有憎恨利迷,亦不想離開,但球會講大話,我不想再浪費多幾年在另一個計畫上。」西班牙人在紅軍上陣142場,射入81球,亦是在英超最輝煌的時刻。
費托面對西班牙媒體時痛斥批評的言論:「我是歐國盃和世界盃冠軍,那些人根本沒有尊重別人。」又補充:「只要我回復狀態,肯定會成為西班牙國家隊核心,我只在乎當下。」
韋拿受傷之後,「王子」就推薦華倫西亞射手蘇爾達杜進入國家隊:「他應該進入西班牙,因為他是西甲本土最佳射手。」

沒有留言:

張貼留言